Дар шароити ҷаҳонишавӣ ва умуман дар асри ҳозира на ҳамеша имкони назорат ва табодули андеша муваффақ мешавад. Аксарият бинобар сабаби кам будани вақт ва зиёд будани маълумоти бардурӯғ фирефта мегарданд ва бештар ҳамин ҳолат сабаби бой додани мустақилияти инсонҳо мегардад. Як сабаби аслии гумроҳ шудани ҷавонон ҳам маҳз ҳамин аст, аз саросемагӣ ва зиёд будани маълумоти бардурӯғ онҳо наметавонанд, мавқеъгирӣ намоянд. Инро ҳам ба ибораи дигар метавон зарбаҳои нодурусти психологӣ ҳам номид. Аслан дар ҳолати ноумедӣ ва маъюс қарор додани инсонҳоро гурӯҳҳои ифротӣ зиёд истифода намуда дар наздиктарин фурсат исонро гумроҳ менамоянд. Ҳамин равандро саркардагону роҳбарони ТЭТ ҲНИ низ исти истифода намуда, тариқи паҳн намудани ахбори бардурӯғ, овардани далелҳои нодурусту бепоя, танқиди шахсиятҳо ва ворид шудан ба ҳарами шахсӣ ба боварии мардум медароянд ва дигаронро гумроҳ месозанд. Чизи дигаре, ки Кабирӣ ва дигари хоинон истифода менамуданд, ин фанатизми динӣ мебошад, ки садҳо ҷавон ба ҳамин роҳ қурбон шуд. Акнун ҳамаи ин нағмаву формулаҳои Кабирӣ ошкор гардид ва ҷавонон дигар бо дурӯғу афсонаҳояш бовар намекунанд ва ин ба он боис гардид, ки палидони назҳати бо номи нав худро муаррифӣ созанд, аммо мақоми мардуми ҳаст, ки “хар ҳамону ҷулу пордумаш нав”. Хоинон ҳамеша ба ранги пул менигаранд на ба аҳволи мардум ва миллати худ. ТЭТ ҲНИ барои Кабирии хоин фақат як лоиҳаи тиҷорати асту халос. Дар он на аз манфиати динӣ гап мераваду на аз ҳифзи фарҳангу таърихи миллат. Ин ташкилоти таъсисдодаи хориҷиҳост, ки бар зарари миллат кор мекунанд.
Сабтҳои охирин
Баромади табрикии раиси ноҳия бахшида ба Рӯзи забони давлатии Ҷумҳурии Тоҷикистон (5.10.2019)
Баромади табрикии раиси ноҳия бахшида ба Рӯзи забони давлатии Ҷумҳурии Тоҷикистон (5.10.2019) Ҳамдиёрони азиз, ҳозирини гиромӣ! Боиси ифтихор аст, ки дар баробари дигар муқаддасоти миллӣ ва арзишҳои башарӣ мардуми тоҷик асрҳои аср забони худро гиромӣ дошта, то ба имрӯз азизу муқаддас нигоҳ доштаанд ва барои нобу покизагии забони давлатӣ талош меварзанд. Ин аст, ки барои […]
Мо зиддӣ террор!
Умуман таҳти мафҳуми «созмон ё ҳаракатҳои исломӣ» қувваҳои гуногунро фаҳмидан мумкин аст. Бархе аз чунин созмонҳо ва ҳаракатҳо хусусияти эктремистӣ дошта, фаъолияти онҳо дар аксарияти кишварҳои исломӣ мамнуъ мебошад. Гурӯҳи дигари чунин созмон ва ҳаракатҳоро ҳизбҳо ва созмонҳое ташкил медиҳанд, ки дар арсаи ҳаёти сиёсии кишварҳои исломӣ озодона ва бо иҷозати қонун амал намуда, барои […]
Терроризм ҳаракати ифротӣ
Терроризм ҳаракати ифротӣ Имрӯз терроризм ва экстремизм ҳамчун вабои аср ба амнияти ҷаҳон ва ҳар як сокини сайёра таҳдид карда, барои башарият хатари на камтар аз силоҳи ядроиро ба миён овардааст. (Аз Паёми Пешвои миллат, Президенти Тоҷикистон Эмомалӣ Раҳмон.) Пӯшида нест, ки тафаккури ифротӣ, гурӯҳҳои ифротгарои динӣ ва созмонҳои террористӣ чӣ дар минтақа ва чӣ дар миқёси чаҳонӣ ба мавҷудияти кишварҳо хатарҳои ҷиддӣ эҷод […]