Тоҷикистон ҳамчун давлати мустақил ва узви комилҳуқуқи ҷомеаи ҷаҳонӣ дар шароити бархурди тамаддунҳо ва хатарҳои рӯзафзуни зеҳни инсони ва дар роҳи расидан ба ҳадафҳои стратегӣ қадамҳои устувор мегузорад, ки онро бузургтарин кишварҳои олам эътироф карданд. Ин кишвари тамаддунофар бо нуфузи камтар аз 10млн хеш аз хатарҳои сиёсиву мушкилотҳои глабалю умумибашарӣ ҳеҷ вақт канор нест. Дар ин давраи ҳассос бояд зиракии сиёсиро пеша карда шукронаи ҷомаи амал пушидани омолу ормонҳои ҳазорсолаи давлатсозию давлатдории гузаштагони озодихоҳамонро кунем, ки бо саъю кушиши зиёде ба даст омад ва айни ҳол давлати мустақили миллии хешро дорем. Набояд фаромӯш сохт, ки озоди ва истиқлолият муқаддастарин ва волотарин дастоварди миллат маҳсуб ёфта саҳифаҳои пурифтихори озодихоҳию ватанпарварии мардуми мо бо хуни ҳазорон далерону шуҷоатмандони ҷонфидоъ ба даст омадааст. Истиқлолияти давлатии Тоҷикистон, ки тантанаи адолати таърихи ва нишонаи сарбаландии халқи тоҷик мебошад, фақат натиҷаи аз байн рафтани Иттиҳоди Шӯравӣ нест. Ҳаракати озодихоҳии ниёгонамон муддати ҳазорсолаҳо идома ёфта дар ибтидои асри 20 шаклу мазмуни нав пайдо намуд ва олимону зиёиёни сарсупурд ва дурандеш набояд аз ёдҳо фаромӯш кард. Дар ҷомеаи имрӯзаи Тоҷикистони азиз, ки Ваҳдати Миллӣ ва сулҳу субот барқарор аст барои муборизаи мафкуравӣ ҳоҷиат нест ва барои аксарияти мардуми тоҷик пайрав ва эътиқодманди дини мубини ислом аст. Мутаасифона нафароне ҳастанд, ки аз ин ҳолат истифода бурда мехоҳанд мардумро гумроҳ кунанд. Бо истифода аз ақидаҳои диниву ифротӣ ва дасисабозиҳои одамони хориҷӣ гурӯҳи хиёнаткорон ба сари ин мулоҳиҷаҳои таърих фоҷиаҳои навро ба бод оварданд. Дар натиҷа ҷанги шаҳрвандӣ дар Тоҷикистони соҳибистиқлол зиёда 150 ҳазор ҷавонону мардон кушта шуданд ва 55 ҳазор нафар кӯдакон ятим ва зиёда 28 ҳазор нафар занону модарон бешавҳар монданд. Инчунин зиёда 1млн сокинони кишвар номи гурезаро гирифта ва ба иқтисодиёти Тоҷикистон беш аз 10млрд доллари Амрикоӣ барои хисорот ворид гардид ва зарари маънавиро ҳисоб кардан ғайри имкон аст.
Сабтҳои охирин
Паём рохнамои имрўзу фардои кишвар аст.
Ироаи Паёми кишвар аз тарафи сарварону Пешвоён ба амалњои муосир мутаалиқ набуда, таҷассумгари анъанаи таърихии давлатдории тоҷикон дониста мешавад. Мувофиқи сарчашмаҳои таърихӣ, дар замонҳои қадим, дар остонаи ҷашни иди Наврӯз, ки маънии оғози соли навро дар худ дошт, Шоҳ Ҷамшед муроҷиатномаи махсуси худро дар шакли Паём ироа мекард, ки “Аз Наврўз то Наврўз” ном дошт. […]
Терроризм падидаи номатлуб
Терроризм падидаи номатлуб Терроризм падидаест, ки инсониятро дар тули таърихи мавҷудияташ ҳамроҳӣ намуда омадааст, ки ин беасос нест. Зеро дар ибтидои асри 16 ҷомеаи ҷаҳонӣ бо хатари ҷиддие, ки одаму оламро таҳдид менамояд, рӯ ба рӯ гаштааст, ки номи он терроризм мебошад. Дар охири асри 19-20 амалҳои террористӣ бештар характери сиёсӣ гирифта, доираи фаъолияти террористон […]
Чеҳраи сиёҳе, ки мудом ниқобашро иваз менамояд
Чеҳраи сиёҳе, ки мудом ниқобашро иваз менамояд. Ҳамагон хуб медонем, ки алъон сухан дар бораи чӣ ва кӣ меравад. Боз ҳамон хоинони миллат ва ташкилоти террористӣ-экстремистии ҳизби наҳзати исломӣ. Ҳамон чеҳраи сиёҳу манфур, ки мудом ниқобашро иваз намуда, бо ақоиди фиребандаю бепоя ва дур аз ҳакиқат мехоҳанд мисли бораҳои қаблӣ тавонад эътимоди халқ ва миллати […]