Бо таъсири интернет, шабакаҳои мухталифи иҷтимоӣ ва дигар воситаҳои иттилоотӣ иддае аз ҷавонони сустиродаву ноогоҳ ба доми тазвири гурӯҳҳои манфиатҷӯ афтида, ба миллату Ватани худ хиёнат менамоянд, обрӯ ва мақоми мамлакатро дар арсаи байналмилалӣ паст мегардонанд. Онҳо ҷони худро дар хатар гузошта, ба хотири ваъдаҳои бардурӯғ ҳаёти худро барбод медиҳанд ва волидайну наздиконашонро дар миёни ҷомеа шармсор мегардонанд.” Ҷавононе, ки ба бекорӣ ва муҳоҷирати меҳнатӣ гирифторанд бештар ба гурӯҳҳои террористӣ шомил мешаванд. Шахсоне, ки онхо масъул ба воридшавии ҷавонон ба гурӯҳҳои террористианд, бо суханони зебо ва боварикунонанда сухан мегӯянду мафкураи ҷавонони соддаро ба пуррагӣ иваз мекунанд ва онҳоро чун ашё барои нафъи худ истифода мебаранд. Дар лаҳзаҳои ҳассос барои ҳар яки мо зарур аст, ки аз як гиребон сар бароварда ҳамеша роҳи дӯстиву рафоқату якдилиро пеш гирем. Бинобар ин, агар мо воқеан ҳам хоҳиш дошта бошем, ки наслҳои ояндаи башарият дар фазои эътимоду боварӣ ва ҳусни тафоҳум зиндагӣ кунанд, бояд аз муқобилгузории тамаддунҳо даст кашем, инсонро ба ғарбию шарқӣ, сиёҳпӯсту сафедпӯст, осиёиву аврупоӣ, мусулмону масеҳӣ ҷудо накунем ва падидаҳои ҳама гуна тамаддунро чун як узви томи тамаддуни башарӣ баррасӣ намоем. Ислом низ ба зоти хеш чун оини масеҳӣ, буддоӣ, яҳудӣ, зардуштӣ ва дигар мазҳабҳои ҷаҳонӣ як дастоварди бузурги тамаддуни башарист. Аз ин лиҳоз терроризм ва ифротгароиро аз ниқобҳои сиёсӣ ва динӣ ҷудо карда, ҳадафҳои сиёсӣ, манфиатҳои гурӯҳӣ, шиорҳои авомфиребона ва ғаразҳои инсонбадбинии онҳоро ошкоро баён кардан ва аз истифодаи истилоҳҳои «терроризми исломӣ», «экстремизми исломӣ» худдорӣ намудан зарур аст”. Барои пойдории сулҳу субот, оромиву осудагӣ дар Тоҷикистони азизамон фикр мекунам, ки яке аз роҳҳои асосии мубориза зидди терроризм ин дар ҷавонон пайдо кардани ҳисси ватанхоҳиву меҳанпарастӣ мебошад. Халқи тоҷик аз қадимулайм тамоми фарозиву нишебиҳои таърихро убур карда, барои расидан ба озодӣ, ки неъмати бебаҳо, кафили пешрафт ва шарти барои миллат мебошад ҷоннисориҳои зиёде кардааст. Насли ҷавони имрӯза низ бояд барои пойдории амнияти имрӯзаи Тоҷикистон бо зуҳуроти номатлуби ҷомеа аз ҷумла терроризму экстремизм мубориза баранд ва саъю кӯшиш намоян, то ки сулҳу суботи тоҷикон пойдор бошад.
Сабтҳои охирин
Рӯсиёҳ
Вақте ягон одами ғаразнок нисбати шахси дигар ва ё масъалае дурӯғ мегӯяд, аввалин калимае, ки аз забони шунаванда мебарояд, чунин аст: Рӯят сиёҳ дурӯғгӯй. Баъди шунидани баромади ғаразнок, туҳматангез сад дар сад дурӯғи яке аз душманони давлату миллат дар қисмати 14 –уми бо ном “Минбари муҳоҷир” ҳамин калимаи маъмулӣ, ки нисбати чунин шахсони даст аз […]
АЁДАТИ САРБОЗОНИ ҚИСМИ НИЗОМӢ АЗ ТАРАФИ ИҶРОКУНАНДАИ ВАЗИФАИ РАИСИ НОҲИЯИ ХОВАЛИНГ
Ховалинг: Рӯзи 22-уми феврали соли 2024 дар пайравӣ аз сиёсати хирадмандонаи Асосгузори сулҳу ваҳдати миллӣ-Пешвои миллат, Президенти Ҷумҳурии Тоҷикистон муҳтарам Эмомалӣ Раҳмон бахшида ба 31-умин солгарди Қувваҳои Мусаллаҳи Ҷумҳурии Тоҷикистон дар дидбонгоҳи сарҳадии дуюми Сари Ғори ҚС КАДМ Ҷумҳурии Тоҷикистон, ки дар Ҷамоати деҳоти Нуриддин Маҳмудови ноҳияи Ш. Шоҳин ҷойгир аст, чорабинии фарҳангӣ гузаронида […]
Таджикистан. Крах оппозиции. Оппозиция не находит доводов
В сети Интернет периодически появляются серии заказных критических статей, в которых предпринимаются попытки умышленно исказить реальные успехи Таджикистана, идущего по пути созидательного развития под мудрым руководством Основателя мира и национального согласия-Лидера нации, Президента Республики Таджикистан Эмомали Рахмона.